Rezultatele selecției dosarelor de înscriere la concursul pentru ocuparea a 8 posturi vacante contractuale, în afara organigramei Autorității pentru Digitalizarea României în cadrul Unității pentru Implementarea Programelor de Transformare Digitală, organizat în data de 19.04.2024 (proba scrisă) – ora 11:00 și ora 12:30
Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale Procedurii interne privind recrutarea și selecția pentru ocuparea posturilor contractuale vacante, pe perioadă determinată, în afara organigramei, aferente gestionării și implementării Planului Național de Redresare și Reziliență, aprobată prin Decizia nr. 512/2023 a președintelui ADR, comisia de concurs comunică următoarele rezultate obținute la selecția dosarelor pentru concursul organizat în vederea ocupării a 8 posturi contractuale vacante, pe perioadă determinată, la UIPTD:
Rând 1:
Nr. crt.: 1.
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs: 884
Funcţia contractuală: Team leader
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Observații / Motivul respingerii dosarului: –
Rând 2:
Nr. crt.: 2.
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs: 931
Funcţia contractuală: Team leader
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Sub rezerva prezentării documentelor în original
Rând 3:
Nr. crt.: 3.
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs: 878
Funcţia contractuală: Expert arhitect de sistem
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Observații / Motivul respingerii dosarului: –
Rând 4:
Nr. crt.: 4.
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs: 908
Funcţia contractuală: Expert inginer de sistem IT – TIP B nivel 1
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Sub rezerva prezentării documentelor în original
Rând 5:
Nr. crt.: 5.
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs: 915
Funcţia contractuală: Expert inginer de sistem IT – TIP A nivel 1
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Observații / Motivul respingerii dosarului: –
Rând 6:
Nr. crt.: 6.
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs: 917
Funcţia contractuală: Expert inginer de sistem IT – TIP A nivel 1
Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice
Rând 7:
Nr. crt.: 7.
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs: 925
Funcţia contractuală: Expert inginer de sistem IT – TIP A nivel 1
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Sub rezerva prezentării documentelor în original
Rând 8:
Nr. crt.: 8.
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs: 926
Funcţia contractuală: Expert inginer de sistem IT – TIP A nivel 1
Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice
Rând 9:
Nr. crt.: 9.
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs: 929
Funcţia contractuală: Expert inginer de sistem IT – TIP A nivel 1
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Observații / Motivul respingerii dosarului: –
Rând 10:
Nr. crt.: 10.
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs: 930
Funcţia contractuală: Expert software nivel 1
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Observații / Motivul respingerii dosarului: –
Rând 11:
Nr. crt.: 11.
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs: 936
Funcţia contractuală: Expert software nivel 1
Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor generale și specifice
În conformitate cu prevederile art. 41 din Procedura de recrutare și selecție și art. 53 din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, candidații nemulțumiti de rezultatele obținute pot formula contestație în termen de o zi lucrătoare de la afișarea rezultatului selecției dosarelor, care se depune la Biroul Resurse Umane, mezanin, camera 2 din Bdul Libertății, nr. 14, sector 5, București sau poate fi transmisă prin poșta electronică la adresa de e-mail resurse.umane@adr.gov.ro.
Candidatii declarați ”ADMIS” în urma etapei de selecție a dosarelor, vor susţine proba scrisă în data de 19.04.2024, ora 11:00 pentru funcția de Team leader și ora 12:30 pentru funcțiile de Expert software, Expert architect de sistem, Expert inginer de sistem, la sediul Autorității pentru Digitalizarea României din Bulevardul Libertății nr. 14, sector 5, București.
Afișat astăzi, 16.04.2024