Rezultatele obținute la selecția dosarelor la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea a 15 posturi vacante contractuale, în afara organigramei Autorității pentru Digitalizarea României, în cadrul Unității pentru Implementarea Programelor de Transformare Digitală – UIPTD, pentru o perioadă determinată
Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, precum și ale Procedurii interne privind recrutarea și selecția pentru ocuparea posturilor contractuale vacante, pe perioadă determinată, în afara organigramei, aferente gestionării și implementării Planului Național de Redresare și Reziliență, aprobată prin Decizia nr. 512/2023 a președintelui ADR, comisia de concurs comunică următoarele rezultate obținute la proba scrisă a concursului organizat în vederea ocupării a 15 funcții contractuale vacante, pe perioadă determinată, la UIPTD:
Rând 1:
Nr. crt.: 1.
Număr cerere înscriere: 1743
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (responsabil proces nivel 1)
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Rând 2:
Nr. crt.: 2.
Număr cerere înscriere: 1782
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (responsabil proces nivel 1)
Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice
Rând 3:
Nr. crt.: 3.
Număr cerere înscriere: 1785
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (responsabil proces nivel 1)
Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice
Rând 4:
Nr. crt.: 4.
Număr cerere înscriere: 1811
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (responsabil proces nivel 1)
Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice
Rând 5:
Nr. crt.: 5.
Număr cerere înscriere: 1767
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (responsabil proces nivel 2)
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Rând 6:
Nr. crt.: 6.
Număr cerere înscriere: 1745
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert achiziții publice nivel 1)
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Rând 7:
Nr. crt.: 7.
Număr cerere înscriere: 1666
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert achiziții publice nivel 1)
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Rând 8:
Nr. crt.: 8.
Număr cerere înscriere: 1797
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert achiziții publice nivel 1)
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Rând 9:
Nr. crt.: 9.
Număr cerere înscriere: 1810
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert achiziții publice nivel 2)
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Rând 10:
Nr. crt.: 10.
Număr cerere înscriere: 1825
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert achiziții publice nivel 2)
Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice
Rând 11:
Nr. crt.: 11.
Număr cerere înscriere: 1728
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (analist financiar nivel 1)
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Rând 12:
Nr. crt.: 12.
Număr cerere înscriere: 1806
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (analist financiar nivel 1)
Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice
Rând 13:
Nr. crt.: 13.
Număr cerere înscriere: 1816
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (analist financiar nivel 1)
Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice
Rând 14:
Nr. crt.: 14.
Număr cerere înscriere: 1807
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (analist financiar nivel 2)
Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice
Rând 15:
Nr. crt.: 15.
Număr cerere înscriere: 1709
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 1)
Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice
Rând 16:
Nr. crt.: 16.
Număr cerere înscriere: 1784
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 1)
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Rând 17:
Nr. crt.: 17.
Număr cerere înscriere: 1753
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 1)
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Rând 18:
Nr. crt.: 18.
Număr cerere înscriere: 1744
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 1)
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Rând 19:
Nr. crt.: 19.
Număr cerere înscriere: 1789
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 1)
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Sub rezerva prezentării documentelor în original
Rând 20:
Nr. crt.: 20.
Număr cerere înscriere: 1812
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 1)
Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice
Rând 21:
Nr. crt.: 21.
Număr cerere înscriere: 1748
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 2)
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Rând 22:
Nr. crt.: 22.
Număr cerere înscriere: 1788
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 2)
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Rând 23:
Nr. crt.: 23.
Număr cerere înscriere: 1826
Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 2)
Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS
Observații / Motivul respingerii dosarului: Sub rezerva prezentării documentelor în original
În conformitate cu prevederile art. 41 din Procedura de recrutare și selecție și art.53 din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, candidații nemulțumiti de rezultatele obținute pot formula contestație, în termen de o zi lucrătoare de la afișarea rezultatului selecției dosarelor, care se depune la registratura Autorității pentru Digitalizarea României din București, Bd. Libertății nr. 14, sector 5 sau poate fi transmisă prin poșta electronică la adresa de e-mail: resurse.umane@adr.gov.ro .
Candidatii declarați ”admis” în urma etapei de selecție a dosarelor, vor susţine proba scrisă în data de 04.08.2023, ora 13:00, la sediul Autorității pentru Digitalizarea României din Bd. Libertății nr. 14, sector 5, București.
Afișat astăzi, 01.08.2023