Rezultatele obținute la selecția dosarelor la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea a 15 posturi vacante contractuale, în afara organigramei Autorității pentru Digitalizarea României, în cadrul Unității pentru Implementarea Programelor de Transformare Digitală – UIPTD, pentru o perioadă determinată

01.08.2023

Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice,  precum și ale Procedurii interne privind recrutarea și selecția pentru ocuparea posturilor contractuale vacante, pe perioadă determinată, în afara organigramei, aferente gestionării și implementării Planului Național de Redresare și Reziliență, aprobată prin Decizia nr. 512/2023 a președintelui ADR, comisia de concurs comunică următoarele rezultate obținute la proba scrisă a concursului organizat în vederea ocupării a 15 funcții contractuale vacante, pe perioadă determinată, la UIPTD:

Rând 1:

Nr. crt.: 1.

Număr cerere înscriere: 1743

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (responsabil proces nivel 1)

Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS

 

Rând 2:

Nr. crt.: 2.

Număr cerere înscriere: 1782

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (responsabil proces nivel 1)

Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS

Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice

 

Rând 3:

Nr. crt.: 3.

Număr cerere înscriere: 1785

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (responsabil proces nivel 1)

Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS

Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice

 

Rând 4:

Nr. crt.: 4.

Număr cerere înscriere: 1811

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (responsabil proces nivel 1)

Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS

Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice

 

Rând 5:

Nr. crt.: 5.

Număr cerere înscriere: 1767

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (responsabil proces nivel 2)

Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS

 

Rând 6:

Nr. crt.: 6.

Număr cerere înscriere: 1745

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert achiziții publice nivel 1)

Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS

 

Rând 7:

Nr. crt.: 7.

Număr cerere înscriere: 1666

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert achiziții publice nivel 1)

Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS

 

Rând 8:

Nr. crt.: 8.

Număr cerere înscriere: 1797

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert achiziții publice nivel 1)

Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS

 

Rând 9:

Nr. crt.: 9.

Număr cerere înscriere: 1810

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert achiziții publice nivel 2)

Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS

 

Rând 10:

Nr. crt.: 10.

Număr cerere înscriere: 1825

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert achiziții publice nivel 2)

Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS

Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice

 

Rând 11:

Nr. crt.: 11.

Număr cerere înscriere: 1728

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (analist financiar nivel 1)

Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS

 

Rând 12:

Nr. crt.: 12.

Număr cerere înscriere: 1806

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (analist financiar nivel 1)

Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS

Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice

 

Rând 13:

Nr. crt.: 13.

Număr cerere înscriere: 1816

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (analist financiar nivel 1)

Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS

Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice

 

Rând 14:

Nr. crt.: 14.

Număr cerere înscriere: 1807

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (analist financiar nivel 2)

Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS

Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice

 

Rând 15:

Nr. crt.: 15.

Număr cerere înscriere: 1709

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 1)

Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS

Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice

 

Rând 16:

Nr. crt.: 16.

Număr cerere înscriere: 1784

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 1)

Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS

 

Rând 17:

Nr. crt.: 17.

Număr cerere înscriere: 1753

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 1)

Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS

 

Rând 18:

Nr. crt.: 18.

Număr cerere înscriere: 1744

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 1)

Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS

 

Rând 19:

Nr. crt.: 19.

Număr cerere înscriere: 1789

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 1)

Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS

Observații / Motivul respingerii dosarului: Sub rezerva prezentării documentelor în original

 

Rând 20:

Nr. crt.: 20.

Număr cerere înscriere: 1812

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 1)

Rezultatul selecției dosarelor: RESPINS

Observații / Motivul respingerii dosarului: Nu face dovada îndeplinirii condițiilor specifice

 

Rând 21:

Nr. crt.: 21.

Număr cerere înscriere: 1748

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 2)

Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS

 

Rând 22:

Nr. crt.: 22.

Număr cerere înscriere: 1788

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 2)

Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS

 

Rând 23:

Nr. crt.: 23.

Număr cerere înscriere: 1826

Funcţia contractuală: Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 2)

Rezultatul selecției dosarelor: ADMIS

Observații / Motivul respingerii dosarului: Sub rezerva prezentării documentelor în original

 

În conformitate cu prevederile art. 41 din Procedura de recrutare și selecție și art.53 din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, candidații nemulțumiti de rezultatele obținute pot formula contestație, în termen de o zi lucrătoare de la afișarea rezultatului selecției dosarelor, care se depune la registratura Autorității pentru Digitalizarea României din București, Bd. Libertății nr. 14, sector 5 sau poate fi transmisă prin poșta electronică la adresa de e-mail: resurse.umane@adr.gov.ro .

Candidatii declarați ”admis” în urma etapei de selecție a dosarelor, vor susţine proba scrisă în data de 04.08.2023, ora 13:00, la sediul Autorității pentru Digitalizarea României din Bd. Libertății nr. 14, sector 5, București.

Afișat astăzi, 01.08.2023