Rezultatul contestației selecției dosarelor la concursul pentru ocuparea a 25 de posturi de natură contractuală în afara organigramei Autorității pentru Digitalizarea României, în cadrul proiectului "Sprijin pentru realizarea activităților de evaluare proiecte, monitorizare proiecte, management financiar și verificare achiziții pentru perioada 2021-2027", cod SMIS 161910, la Direcția generală Organismul Intermediar pentru Promovarea Societății Informaționale, organizat în data de 21.05.2024 - proba scrisă
Rând 1:
Nr. crt.: 1.
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs: 1149
Funcţia contratuală de execuţie pentru care candidează: Expert IT I
Numărul contestației: 1248/16.05.2024
Rezultatul contestației: RESPINS potrivit prevederilor art. 35 alin.(1) lit.d) din H.G. nr. 1336/2022, cu modificările și completările ulterioare
Rând 2:
Nr. crt.: 2.
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs: 1190
Funcţia contratuală de execuţie pentru care candidează: Expert IT I
Numărul contestației: 1229/15.05.2024
Rezultatul contestației: RESPINS potrivit prevederilor art. 35 alin.(1) lit.d) din H.G. nr. 1336/2022, cu modificările și completările ulterioare
Rând 3:
Nr. crt.: 3.
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs: 1215
Funcţia contratuală de execuţie pentru care candidează: Expert IT I
Numărul contestației: 1247/16.05.2024
Rezultatul contestației: RESPINS potrivit prevederilor art. 35 alin.(1) lit.d) din H.G. nr. 1336/2022, cu modificările și completările ulterioare
Rând 4:
Nr. crt.: 4.
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs: 1169
Funcţia contratuală de execuţie pentru care candidează: Expert IT I
Numărul contestației: 1233/15.05.2024
Rezultatul contestației: RESPINS potrivit prevederilor art. 35 alin.(1) lit.d) din H.G. nr. 1336/2022, cu modificările și completările ulterioare
NOTĂ:
Ca urmare a soluționării contestațiilor, rezultatul este RESPINS.
Afişat astăzi, 17.05.2024, pe pagina de internet a Autorității pentru Digitalizarea României.