Toate sistemele sunt funcționale.

Caută
Close this search box.
Caută
Close this search box.

Toate sistemele sunt funcționale.

Pentru o navigare în condiții optime pe acest site recomandăm utilizarea unui browser web actual, dumneavoastră utilizati Internet Explorer care nu suportă elementele moderne utilizate în construția acestui site. Recomandăm: Chrome, Firefox, Microsoft Edge

Anunț privind accesul în sediile Autorității pentru Digitalizarea României

Vă informăm că începând de luni, 25 octombrie 2021, accesul în sediile Autorității pentru Digitalizarea României se va efectua în condițiile prevăzute de dispozițiile art. 12 din Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID19, cu modificările și completările ulterioare.

Astfel, vor avea acces:

– persoanele care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARSCoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;

– persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore;

– persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Totodată, ADR va lua masuri în vederea implementării excepțiilor prevăzute de art. 12 din Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr.1090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID19, cu modificările și completările ulterioare.

Certificatul verde, prin care se face dovada vaccinării împotriva virusului SAR – COV 2, trecerii prin boală sau testării, poate fi descărcat accesând acest link https://certificatcovid.gov.ro/login.

Reamintim colaboratorilor că informațiile și serviciile oferite de către ADR pot fi îndeplinite utilizând mijloacele de comunicare la distanță. Astfel, solicitările pot fi depuse prin intermediul adresei de e-mail contact@adr.gov.ro.

Pentru efectuarea plăţilor, pot fi folosită platforma www.ghiseul.ro, gestionată de ADR.

Informaţii referitoare la platofrmele gestionate de ADR se pot obţine la numărul de telefon +40 21 303 29 97.

Vă mulțumim!

Distribuie:

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Email
Print

Postări Asemănatoare

Sari la conținut