Search
Close this search box.

Autoritatea pentru Digitalizarea României organizează concursuri de recrutare pentru ocuparea a 8 funcții publice de execuție vacante, în data de 24 mai 2021

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Autorității pentru Digitalizarea României, în perioada 20.04.2021 – 10.05.2021, inclusiv.

Click aici pentru a descărca:

  • anunțurile pentru toate posturile scoase la concurs;
  • atribuțiile specifice ale fiecărui post scos la concurs;
  • declarația pe proprie răspundere;
  • formularul de înscriere;
  • Opis-ul documentelor necesare pentru înscriere.

Pentru niciunul dintre posturi nu există probă suplimentară.

Proba scrisă va avea loc în data de 24.05.2021, ora 10:00,la sediul instituției din București, Bd. Libertății nr. 14, Sector 5.

Condițiile generale de participare la concursuri sunt:

a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;

g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;

h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

Studii specifice pentru cele 2 posturi de Consilier, grad profesional superior, normă întreagă de 8h/zi, 40h/săptămână, durată nedeterminată, în cadrul Direcției economice, achiziții publice și administrativ – Compartimentul achiziții publice:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalenta în domeniul știintelor ingineresti;

– cursuri de perfectionare, specializare în domeniul achizițiilor publice, finalizate cu diplomă sau certificat;

– vechimea în specialitatea studiilor: minim 7 ani.

Bibliografie/Tematică specifică achizițiilor publice:

Studii specifice pentru cele 4 posturi de Consilier, grad profesional superior, normă întreagă de 8h/zi, 40h/săptămână, durată nedeterminată în cadrul Direcției economice, achiziții publice și administrativ – Compartimentul contabilitate:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice;

– vechimea în specialitatea studiilor: minim 7 ani.

Bibliografie/Tematică specifică domeniului contabilitate:

Studii specifice pentru cele 2 posturi de Consilier, grad profesional superior, normă întreagă de 8h/zi, 40h/săptămână, durată nedeterminată în cadrul Direcției economice, achiziții publice și administrativ – Compartimentul financiar:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalenta în domeniul științelor economice;

– vechimea în specialitatea studiilor: minim 7 ani.

Bibliografie/Tematică specifică domeniului financiar:

Relaţii suplimentare se pot obţine de la doamna Elena Bărbulescu, consilier principal: Bd. Libertății nr. 14, sector 5, București, telefon: 021.311.20.70 și e-mail elena.barbulescu@adr.gov.ro.