Toate sistemele sunt funcționale.

Caută
Close this search box.
Caută
Close this search box.

Toate sistemele sunt funcționale.

Pentru o navigare în condiții optime pe acest site recomandăm utilizarea unui browser web actual, dumneavoastră utilizati Internet Explorer care nu suportă elementele moderne utilizate în construția acestui site. Recomandăm: Chrome, Firefox, Microsoft Edge

Autoritatea pentru Digitalizarea României organizează în data de 04.08.2023, ora 10:00 concurs pentru ocuparea a 4 posturi vacante contractuale, în afara organigramei Autorității pentru Digitalizarea României, pentru o perioadă determinată, pe perioada derulării PNRR al României, în cadrul Unității pentru Implementarea Programelor de Transformare Digitală – UIPTD, după cum urmează :

     

      • Manager general  – 1 post, normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;

      • Team leader – 3 posturi, normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

       

      1. Poate ocupa un post vacant în afara organigramei persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
       

      Condiții generale:

      a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;

      b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

      c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

      d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

      e) îndeplinește condițiile de studii, de expertiză/experiență solicitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

      f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

      g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

       

      Condiții specifice, bibliografie și tematică:

      Manager general – 1 post – funcție de conducere, studii superioare, program de lucru 8h/zi la UIPTD/Autoritatea pentru Digitalizarea României

      Condiții specifice:

         

          • Studii universitare de licențăabsolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;                      

          • Absolvent cu diplomă/certificat de absolvire al unui curs autorizat sau echivalent, pentru ocupația Manager de proiect;

          • Experiență profesională generală de minimum 10 ani;

          • Experiență specifică de minimum 5 ani în managementul proiectelor;

          • Experiență specifică în calitate de manager de proiect în cel puțin 2 proiecte în domeniul IT&C, finanțate din fonduri nerambursabile;

          • Experiență specifică probată prin prezentarea de documente doveditoare (diplome, certificate, recomandări, adeverințe etc.)

          • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): Microsoft Word și Excel – nivel mediu;

        • Cunoașterea limbii engleze (citit, scris, vorbit) – nivel mediu.
         

        Bibliografie și tematică specifică:                                     

           

            1. Patterns of Enterprise Application Architecture – Martin Fowler; 

            1. Enterprise Architecture As Strategy:  Creating a Foundation for Business Execution – Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson;    

            1. Enterprise Architecture at Work: Modelling, Communication, and Analysis – Marc Lankhorst;   

          1. „Using the TOGAF® Framework to Define and Govern Service-Oriented Architectures” – The Open Group – disponibilă la https://pubs.opengroup.org/togaf-standard/guides/soa.html.
           

          Bibliografie și tematică generală:                      

             

              1. Constituţia României, republicată;          

              1. H.G. nr. 89/2020 privind organizarea și funcționarea Autorității pentru Digitalizarea României, cu modificările și completările ulterioare;              

              1. Planul Național pentru Redresare și Reziliență, Componenta 7 – Transformare digitală – disponibilă la  https://mfe.gov.ro/pnrr/;

              1. Regulamentul (UE) 2021/241 din 12 februarie 2021 de instituire a Mecanismului de redresare şi rezilienţă;              

              1. Legea nr. 242/2022 privind schimbul de date între sisteme informatice și crearea Platformei Naționale de Interoperabilitate;              

              1. O.U.G nr. 89/2022  privind înființarea, administrarea și dezvoltarea infrastructurilor și serviciilor informatice de tip cloud utilizate de autoritățile și instituțiile publice;  

            1. HG 112/2023 privind aprobarea Ghidului de guvernanță a platformei de cloud guvernamental.
             

            Team leader (manager tehnologia informațiilor și comunicații) – 3 posturi – funcții de execuție, studii superioare, program de lucru 8h/zi, la UIPTD/Autoritatea pentru Digitalizarea României

            Condiții specifice:

               

                • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

                • Experiență profesională generală de minimum 10 ani;                     

                • Experiența specifică probată prin prezentarea de documente doveditoare (diplome, certificate, recomandări, adeverințe etc);

                • Experiență în implementarea a minimum 3 proiecte în domeniul IT&C și deținerea calității de manager de proiect în minimum 1 proiect din cele menționate mai sus sau dovada deținerii unei diplome de manager în proiect;

                • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): Microsoft Word și Excel – nivel mediu;

              • Cunoașterea limbii engleze(citit, scris, vorbit) – nivel mediu.
               

              Bibliografie și tematică specifică:                                     

                 

                  1. Patterns of Enterprise Application Architecture – Martin Fowler; 

                  1. Enterprise Architecture As Strategy:  Creating a Foundation for Business Execution – Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson;    

                  1. Enterprise Architecture at Work: Modelling, Communication, and Analysis – Marc Lankhorst;   

                1. „Using the TOGAF® Framework to Define and Govern Service-Oriented Architectures” – The Open Group – disponibilă la https://pubs.opengroup.org/togaf-standard/guides/soa.html.
                 

                Bibliografie și tematică generală:                      

                   

                    1. Constituţia României, republicată;          

                    1. H.G. nr. 89/2020 privind organizarea și funcționarea Autorității pentru Digitalizarea României, cu modificările și completările ulterioare;              

                    1. Planul Național pentru Redresare și Reziliență, Componenta 7 – Transformare digitală – disponibilă la  https://mfe.gov.ro/pnrr/;

                    1. Regulamentul (UE) 2021/241 din 12 februarie 2021 de instituire a Mecanismului de redresare şi rezilienţă;              

                    1. Legea nr. 242/2022 privind schimbul de date între sisteme informatice și crearea Platformei Naționale de Interoperabilitate;              

                    1. O.U.G nr. 89/2022  privind înființarea, administrarea și dezvoltarea infrastructurilor și serviciilor informatice de tip cloud utilizate de autoritățile și instituțiile publice;  

                  1. HG 112/2023 privind aprobarea Ghidului de guvernanță a platformei de cloud guvernamental.
                   
                   

                     

                      1. Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Autorității pentru Digitalizarea României, în perioada 14 iulie  – 27 iulie 2023,  de luni până joi între orele 08.30 -17.00, vineri între orele 08.30 -14.30, și trebuie să conțină în mod obligatoriu următoarele documente:

                    a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1;

                    b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

                    c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

                    d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

                    e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor/a experienței profesionale, precum și orice alte documente justificative care demonstrează îndeplinirea condițiilor solicitate pentru ocuparea postului (recomandări, contracte, fișe de post, etc);

                    f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

                    g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

                    h) curriculum vitae, model comun european.

                     

                    Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

                    Actele prevăzute la lit. b), c), d) e) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

                     

                    Atribuțiile aferente posturilor sunt cele prevăzute în anexa nr. 2 la prezentul anunţ.

                    Relaţii suplimentare se pot obţine de la doamna Anamaria – Simona RADUSLAV DIACONESCU, consilier superior la Biroul Resurse Umane din Bdul. Libertății nr. 14, sector 5, București, telefon: 0374.541.187 și e-mail resurse.umane@adr.gov.ro.

                    Comunicarea rezultatelor se face prin specificarea punctajului fiecărui candidat și a mențiunii ”admis/respins”, la avizierul ADR și pe pagina de Internet a instituției www.adr.gov.ro, secțiunea ”Carieră”.

                       

                        1. Concursul constă în trei probe succesive:

                         

                          1. selecția dosarelor de înscriere;

                          1. proba scrisă;

                          1. interviul.

                        Candidații declarați „admis” la selecția dosarelor de înscriere vor susține proba scrisă în data de 4 august 2023, ora 10.00, la sediul Autorității pentru Digitalizarea României.

                        Proba scrisă constă în rezolvarea unor teste – grilă.

                        Prin proba scrisă se testează cunoştinţele teoretice necesare ocupării postului pentru care se organizează concursul.

                        Sunt declarați „admis” candidații care au obținut minimum 50 de puncte pentru funcțiile de execuție și minimum 70 de puncte pentru funcția de conducere.

                        Candidații declarați „admis” la proba scrisă vor susține proba interviu în data de 10 august 2023 la sediul Autorității pentru Digitalizarea României.

                        În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.

                        Interviul se notează pe baza criteriilor prevăzute şi a punctajelor maxime stabilite de comisia de concurs/examen pentru aceste criterii prin planul de interviu. Criteriile de evaluare ale interviului sunt:

                           

                            1. abilităţi şi cunoştinţe impuse de funcţie; 

                            1. capacitatea de analiză şi sinteză; 

                            1. motivaţia candidatului; 

                            1. comportamentul în situaţiile de criză; 

                            1. iniţiativă şi creativitate;

                          Pentru postul de conducere, planul de interviu include și criterii referitoare la:

                             

                              • capacitatea de a lua decizii și de a evalua impactul acestora;

                              • exercitarea controlului decizional;

                              • capacitatea managerială.

                            Sunt declarați „admis” la interviu candidații care au obținut minimum 50 de puncte pentru funcțiile de execuție și minimum 70 de puncte pentru funcția de conducere.

                            Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute la proba scrisă și interviu.

                            CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI

                            14.07.2023 Publicare anunţ
                            14.07.2023  27.07.2023 Depunere dosare de concurs
                            28.07.2023 31.07.2023 Selectia dosarelor de concurs
                            01.08.2023 Afisarea rezultatelor selecției dosarelor
                            02.08.2023 Depunere contestații cu privire la rezultatul selectiei dosarelor
                            03.08.2023 Solutionarea contestatiilor cu privire la rezultatul selectiei dosarelor
                            04.08.2023 Proba scrisa
                            08.08.2023 Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul probei scrise
                            09.08.2023 Solutionarea contestatiilor cu privire la rezultatul probei scrise
                            10.08.2023 Interviul
                            16.08.2023 Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul probei interviu
                            17.08.2023 Solutionarea contestatiilor cu privire la rezultatul probei interviu
                            18.08.2023 Afișare rezultate finale

                            IV. Afișat în data de 14 iulie 2023, la sediul și pe pagina de internet a ADR.

                            Anexa nr 1
                            Anexa nr 2

                            Distribuie:

                            Facebook
                            Twitter
                            WhatsApp
                            LinkedIn
                            Email
                            Print

                            Postări Asemănatoare

                            DTD

                            Anunţ de selecţie a auditorilor

                            Autoritatea pentru Digitalizarea României anunţă lansarea procedurii  de selecţie a auditorilor pentru verificarea îndeplinirii condiţiilor de autorizare a centrului de date aparţinând  ZIPPER SERVICES SRL.,

                            Citeste mai mult »
                            Sari la conținut