Toate sistemele sunt funcționale.

Caută
Close this search box.
Caută
Close this search box.

Toate sistemele sunt funcționale.

Pentru o navigare în condiții optime pe acest site recomandăm utilizarea unui browser web actual, dumneavoastră utilizati Internet Explorer care nu suportă elementele moderne utilizate în construția acestui site. Recomandăm: Chrome, Firefox, Microsoft Edge

Rezultatul selecției dosarelor pentru concursul organizat pentru ocuparea a 15 posturi de natură contractuală, în afara organigramei Autorităţii pentru Digitalizarea României, în cadrul proiectului „Sprijin pentru realizarea activităților de monitorizare proiecte, management financiar, verificare achiziții pentru perioada 2014-2020, cât şi pentru închiderea 2007- 2013”, cod MySMIS 117924

Membrii comisiei de concurs, numiți prin Decizia Președintelui ADR nr. 583/19.11.2021, s-au întrunit în vederea selectării dosarelor înscrise la concurs și au stabilit următoarele:

  Nr. Crt.  Număr cerere înscriere  Postul pentru care candidează  Admis/Respins  Observații
16865expert administratie publica IAdmis
26909expert administratie publica IIAdmis
36923expert administratie publica IAdmis
46972expert administratie publica IAdmis
57014expert administratie publica IAdmis
67029expert achizitii publiceAdmis
77034expert administratie publica IIAdmis
87035expert administratie publica IIAdmis
97048expert administratie publica IAdmis
107049expert administratie publica IAdmis
117052expert administratie publica IAdmis
127054expert administratie publica IAdmis
137055expert administratie publica IIAdmis
147058expert ITAdmis
157063expert achizitii publiceAdmis
167070expert administratie publica IAdmis
177071expert administratie publica IAdmis
187072expert administratie publica IAdmis
197075expert administratie publica IAdmis
207076expert administratie publica IIAdmis
217077expert administratie publica IAdmis
227078expert achizitii publiceAdmis

Având în vedere contextul generat de dinamica evoluției situației epidemiologice naționale determinată de răspândirea coronavirusului SARS-Cov-2, interviul se va desfășura on line, prin Zoom Meeting sau prin WhatsApp videocall, în data de 13.12.2021, începând cu ora 10:00.

În ziua interviului, candidații care au optat în cererea de înscriere să se conecteze prin Zoom Meeting, vor primi pe email, link-ul de conectare împreună cu ID și parolă. Întâlnirile on line vor avea loc în ordinea numărului curent al cererii de înscriere.

Distribuie:

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Email
Print

Postări Asemănatoare

Sari la conținut